دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ب.ظ

"میم الف ه"

 

تازه مخففت که بکنند می شوی

ماه

"میم الف ه"

محمد ابراهیم همّت

 

پی نوشت:

دلـم کـمـی مـرد میـخـواهـد از آن مـردهـایـی کـه در خـیـابـان سـرشـان را پـایـیـن می انـداخـتـنـد از آن مـردهـایی کـه بـا شـنـیـدن صـدای اذان .... در مسـجـد حـاضـر می شـدنـد , سـر سـجـاده ... از آن مـردهـایی کـه غـیـور بـودنـد , مـرد بـودنـد آخــر هـم شـهـیـد شــدنـد!



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

"میم الف ه"

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ب.ظ

 

تازه مخففت که بکنند می شوی

ماه

"میم الف ه"

محمد ابراهیم همّت

 

پی نوشت:

دلـم کـمـی مـرد میـخـواهـد از آن مـردهـایـی کـه در خـیـابـان سـرشـان را پـایـیـن می انـداخـتـنـد از آن مـردهـایی کـه بـا شـنـیـدن صـدای اذان .... در مسـجـد حـاضـر می شـدنـد , سـر سـجـاده ... از آن مـردهـایی کـه غـیـور بـودنـد , مـرد بـودنـد آخــر هـم شـهـیـد شــدنـد!

۹۲/۰۴/۱۱ موافقین ۲۳ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۷۴)

۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۳ محمد حسن خلعتبری
سلام
         واقعا ماه بود.
                           حییییییییییف

  نمی دونم ماها فردای قیامت چجوری می خوام جواب شهید همت ها رو بدیم.
پاسخ:
ممنوناز نظر زیباتون
لینک شدین.
ماه

زیبا بود!
پاسخ:
ممنون لینک شدین.
۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۱ ریحانه کوثری
اونا مرد نیستن

فرشته هایی ان که روی زمین ان ...



متاستفانه وجود خارجی ندارن ....



:(((((((((
پاسخ:
احسنت.
سلام
احسنت

سپاس بابت خاطره
16 تیر منتشر می شود..

یا حق
پاسخ:
ممنون فقط ببخشید که دیر اومدم.
۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۶ محمد حسین خانی کوثرخیزی
اینجور مردا به ذائقه دخترای به اصطلاح بروز نمیاد
یکی تا سرش رو پایین میندازه بلند بهش میکن سمبل تفکر
یکی که میهواد بره مسجد بهش میگم حاج آقا
...
نه
خلایق هر چه لایق
پاسخ:
بله درسته حرف شما متین.
۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۷ سـیـد مـحـمــد

مـــــــــــاه ... 

شهادت نصیبتان ... :)

پاسخ:
سلام
بهترین دعارو در حقم کردین
انشاالله هرچی از خدامیخواین بهتون بده.
۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۹:۴۳ سرباز منتـــظر
سلام علیکم
ماه بود.ماه
ما که خیلی بهشون ارادت داریم درودیواروزمینه ی گوشیم و...همه حاج ابراهیم همته
نمیخوام بگم نمادگراهستم ویاشایدبعضی بگن مهم عمله نه عکس های رودرودیوار
.درسته ولی خیلی از مواقع بادیدن همون عکس ها دلم میلرزه و نمیذاره گناه کنم.
التماس دعا.



پاسخ:
احسنت
سپاس از حضورتون.

تو را هرگز نمی­بخشم

                                و نامت را نخواهم خواند دیگربار...


به قلب پاره­ام سوگند:

                                  به رویاهای چون دریای طوفانی، گل­آلودم،

                                                                                                                                            تو دیگر نیستی در خاطرم: هرگز نبودی جز پریشانی و افسوس و گناه و ترس...


همان­دم کز نگاه بی­وفایت فاجعه رویید،

           

           و نام بی­گناه و ساده­ی من را قسم خوردی،


                                    به قرآن دست یازیدی ، "به این وقت اذان" را تو به لب راندی،


          و گفتی آن دروغی کز نگاهم خون به­جای گریه جاری شد...

                                                                                          

                                                  و این آغاز بی­پایان یک  کابوس ابری بود...

پاسخ:
سلام بزرگوار
لینک شدین.
۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۲ زهرا رستگار
دست خیلیا رو گرفتن شهدا ... تو طلاییه.. سه راه شهادت...
پاسخ:
آرزو میکنم دست ماهارو هم بگیرن
سلام

ممنون از مطلب و نظر زیباتون

همیشه پیرو شهدا
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۰:۲۱ سـیـد مـحـمــد

ممنون.برای ماهم دعا کنید.

به اون خانوم هم بگید اونا مرد بودن... مرد... الانم وجود دارن...

همین مردم کوچه و بازار و مسجدی و زمینی بودن با این تفاوت که خدا رو فقط میدیدن و روح خدا رو...

مقدس سازی نکنید...

پاسخ:
کدوم خانوم؟
سلام دوست گرامی

ممنون از لطفتون

بفرمایید با چه اسمی لینکتون کنم

یا علی
پاسخ:
دل نامه
دست همیشه برای زدن نیست ....

کار دست همیشه مشت شدن نیست .....

دست که فقط برای این کار ها نیست .....

گاهی دست میبخشد .....

نوازش میکند ..... احساس را منتقل میکند .....

گاهی چشمها به سوی دست توست .....

دستت را دست کم نگیر ........
پاسخ:
احسنت زیبا بود.
۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۱:۰۱ حسین علیمحمدی
خداقوت
پاسخ:
لینک شدین.
۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۱:۱۱ محمد علیزاده

besiar ziba

khoda kheyret bede

 

پاسخ:
ممنون شما لینک شدین.
۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۱:۱۸ فائزه سعادتمند
سلام...
کم هستند ولی هستند!
۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۱:۳۳ مریم و...نی نامه
الان هم مرد پیدا میشه گلم ....

فقط با این همه نقاب مشترک شناساییشون سخته .
کم پیدا میشه
۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۲:۰۷ حمید عابدینی
عاقبت رفتی ز پیشم
بهتری دیدی به کیشم
دوش می کردم نظاره قاب عکست
ابراهیم همت بود، اسم و رسمت
یادم آمد روز دیرین
خانه ات با یار شیرین
وضع خانه، آن زمانه، مرغ دانی شد اجاره؟
...........................
طیب الله
زیبا بود، بسیـــــــــــــــــــــــــار!
 

مادرت فرمود : الجارّ ثم الدّار

اول همسایه، سپس خانه...

مولایم،میدانم شما هم اول مهمانهایت را دعا میکنی...

می شود روزی مهمان نگاهت شوم؟

با دستان خالی شامل دعایت شوم؟

پاسخ:

سپاس..

۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۲:۱۳ شیدامهدوی
زیبا بود...

۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۲:۲۹ فرزند آدم
چقد جالب ..ماه ..تاحالا دقیق نشده بودم..
ممنون
وصف جالبی بود..
ممنون از شما.
یا علی...
۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۷ با شهدا(شهنیا)
سلام ممنون که به من سرمیزنی خواهرم حلال کن من ازاین مطلب در سایت برداشت کردم ودر سایتم استفاده کردم
یا زهرا(س)
پاسخ:
هیچ اشکالی نداره عزیزم
۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۱ محمد ابراهیم نامدار
من ماه رو خیلی دوست دارم!

هر روز به خاطر داشتن چنین اسمی خدا رو شکر میکنم.

واسه مطلب زیباتون ممنون.

التماس دعا

یا علی
۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۷ خانم چادری
سلام
انشالله که عامل به گفتار شهدا باشیم

پاسخ:
انشاالله
شهدا به این آیه رسیدند که افلاکی شدند : ( الیس الله بکاف عبده ) 

قهرمان یعنی این ها ، آی مدعیان قهرمانی ، تا به امروز چند واحد تو دانشگاه همت پاس کردین؟ ؟ ؟
۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۳:۵۶ یگانه مهاجر
سلام
واقعا مطلب زیبایی بود
خدا قوت
به ما هم سری بزنید
پاسخ:
لینک شدین بزرگوار
۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۳:۵۷ تولدی دوباره
سلام
این مردها هنوز هم وجود دارند
گمنام اند
یکی دو تایی رو میشناسم
غیورند
در واقع به تمام معنا : مرد مردند
فقط هنوز شهید نشدند
خدا ان شالله آخر عاقبتشون رو شهادت در راهش قرار بده

یامهدی
۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۳ محمد جواد ابراهیمی
سلام
متن زیبائی نوشته بودید و درست
اما
بعضی از نظر ها قدری افراطی بود
جای تذکر داشت
از نظر هایی که سرشار از سیاهی و نا امیدی است بپرهیزیم

۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۰:۲۲ نیما انصاری
با عرض سلام خدمت شما کاربر گرامی؛
انصاری هستم از وبلاگ استیضاح مزاحمتان شدم.
شما دعوتید!
دعوت شدید به بازدید از وبلاگ... :)
با تشکر از شما و وبلاگ زیبایتان
یاعلی

سخنی آموزنده و در عین حال جدید برای شما:
چند چیز عقل را کم میکند:
1. شوخی و مزاح کردن زیاد
2. ترک کردن 40 روز از خوردن گوشت
3. زیاد خوردن گوشت وحشی
4. بازنشستن  از تجارت
منبع: کتاب گنج های معنوی از رضاجاهد
۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۵ افسر جنگ نرم
عالی بود واقعا
پاسخ:
شما لینک شدین
۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۱:۴۷ جابر رضاپور
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بووووووووووووووووووووووووووود

۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۲:۰۸ دوستداران کربلایی میلاد مجنونی

سلام خسته نباشید.

با گلچین سری چهارم مداحی های کربلایی میلاد مجنونی به روز هستیم.

                                                                                     یاعلی مدد

پاسخ:
چشم حتما.
۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۳:۰۲ ابوالفضل اشناب
بسم الله 

پدرم میگفت خیلی دوستش داشتند بچه ها ...
در حد "ماه" ...
خواسته بود که نه اسیر شود و نه زخمی.
گفتند در طول جنگ فقط یک باز جراحتی روی انگشت شصت اش دیده شد که آنهم لای درب مانده بود!

حاج ابراهیم! 
آن بالاها ، کنار "ماه" ، کنار ثارالله خوب به تماشای ما نشسته ای ...
اینجا بجز "آه" چیزی نمانده برای ما...

یاعلی
پاسخ:

زیبا بود.

سپاس

۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۶:۳۱ طریق متفکر
بعضی ها در عبودیت خدا به درجه فنا می رسن و مانند قاسم در کربلا، در راه امام و رهبرشون، چنان به دل دشمن می زنند که هیچ اثری از جسم آنها نمیمونه و به وطن و خانواده اش نمی رسه . . . و همچون بانوی بی نشان در زمانه جاودانه زندگی می کنند.
یاعلی . . .
پاسخ:
یاعلی
کاش به جای حـجاب ،

حیا اجباری بود !

شرف اجباری بود !

راستی و درستی اجباری بود !

کاش داشتن معرفت و وجدان اجباری بود !

کاش یه ذره انسانیت اجباری بود ! ...
پاسخ:

کاش...

خیابان ها را به نام شهدا کردیم تا بدانیم

از گذرگاه خون کدام شهید به آرامش منزلمان میرسیم

 

سلام کوثر جان متن خیلی زیبایی بود راستی لینک شدی ..

پاسخ:
سلام
شما هم لینک شدین
۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۹:۳۸ ساروی ریکا
چ کنم که چشمانت هنوز هم گیراست . . .
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۳ محمد معین صادقی راد
احسنت ، توجه نکرده بودم .

یکی را می شناسم که از اول ماه بود
و آخر کار مخفف شد !
همه به او اقتدا کرده اند
ما نیز عاشق ایشان هستیـــــم
.
کجایند مردان بی ادعا...

پاسخ:
سلام و درود
شما لینک شدین.
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۳ سوخته دلان
سلام
خیلی زیبا درود بر این روح بزرگوار
شمالینک شدید
پاسخ:
ممنون شما هم باافتخار لینک شدین.
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۲ مهرک هنرمند
راستش نمیدونم شما دارین از چی حرف میزنین. من همیشه موقع راه رفتن سرم پایینه و در فکرای خودم غوطه‌ورم. بعضی وقتا مورد تمسخر قرار میگیرم. توسط همین خانم‌هایی که میگن اینجور مردها دیگه نیستن... تمام عُمرم به آفرینش و اینکه خلقت از کجا اومده، حافظ چی میگه و ستاره‌های نوترونی و کوای‌زارها و مگنتال‌ها و کهکشان‌های الکترومغناطیسی و بقیه‌ی کائنات، فکر میکنم. هنوزم بعضی وقتا مسخرم میکنن. ولی دیگه حرفه‌ای شدم. زمان‌های خیلی کمی میشه که متوجه اتفاقای روی زمین میشم. حالا خود شما تحمل چنین کسی رو دارین؟ یعنی فکر کردین کسی هست که بتونه فقط در خیابون سرش رو بندازه پایین! اینطوری نیست. یا شخص همیشه همینطوره یا اینطوری نیست. شما فقط توی خیابونش رو میخواین. آیا میتونین این حالت متفکر رو در بقیه لحظات زندگی تحمل کنید؟
پاسخ:
سلام و درود
خوش به حالتون که به آفرینش و مخلوقات و غیره فکر میکنین این کارا باعث میشه که انسان خداش رو بهتر بشناسه.
ولی فکر کنم شما منظورمنو یه جور دیگه فهمیده باشین حالا منظورمو واضح تر میگم مخاطب من اون دسته از آقایونی هستن که از روی هوس به خانم های نامحرم توی خیابون نگاه میکنن و در یک نگاه کل بدن رو ورندازمیکنن یعنی دو تا چشم دارن دوتا هم از شیطان قرض میگیرنو...
هر مردی باید توی خیابون درمقابل زن نامحرم یه شکلی رفتار کنه و توی خونه با محرم هاش یه جور دیگه زن هم همین طور. منظور من همین بود و لاغیر.
در ضمن اون دسته از خانم هایی که به آقایون سربه زیر تیکه میندازن در واقع پوچی خودشون رو نشون میدن و هیچ ارزشی از ارزش های این جور مردا که واقعا مَردن کم نمیشه منظور من توی این نوشته ی پایینه:

دخترک رو به من کرد و گفت: واقعا آقا؟

گفتم: ببخشید چی واقعا؟

گفت: واقعا شما بچه بسیجیا از دخترای چادر به سر، بیشتر از ما خوشتون میاد؟

گفتم: بله!

گفت:اگه آره، پس چرا پسرایی که از ماها خوششون میاد از کنار ما که میگذرن محو ما میشن ولی همین خود تو و امثال تو از چند متری یه دختر چادری که رد میشین فقط سر پایین میندازین و رد میشین؟؟

گفتم: آره راست میگی، سر پایین انداختن کمه!!!

گفت: کمه؟ ببخشید متوجه نمیشم!

گفتم: برای تعظیم در مقابل حجاب حضرت زهرا(س) باید زانو زد حقا که سرپایین انداختن کمه!!!!




بسیار زیبا بود

تقدیر حقیقی جهان در کف مردانی است که پروای نام ندارند.
آنان از گمنامی خویش کهفی ساخته‌اند و در آن پناه گرفته‌اند.
کهفی که آنان را از تطاول دهر مصون خواهد داشت.
اصحاب کهف خود را از تعلقات رهانده‌اند و این‌چنین، ننگ تعلقات نیز دامان آنان را رها کرده است.
مردان حق اهل شهرت نیستند.

 

شهید سید مرتضی آوینی

پاسخ:
بسیار عالی
سپاس از حضور شما
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۴ بنیامین دهقانیان
مرد می خواهی چکار آخه؟!!
پاسخ:
مَرد؟
به نظرتون واسه یه کشور اسلامی که میخواد خودشو واسه ظهور امام زمان آماده کنه مَرد لازم نیست؟
سلام ما تا ابد مدیون خون شهید همت و شهیدان بزرگ کشورمان هستیم
لطفا اگه میشه زندگینامه و بیوگرافی شهید همت را بزارید تا بیشتر با این شهید بزرگوار اشنا بشیم
پاسخ:
چشم حتما در اولین فرصت
ممنون از پیشنهادتون
حدیث روز: به امیرالمومنین ع عرض شد: آماده شدن برای مرگ چگونه است؟ فرمود: به انجام دادن واجبات و دوری کردن از محرمات، و برخوردار شدن از مکارم اخلاق ... . امام حسن عسکری ع - البحار 263/71

سلام..
ماجرای ازدواج سید چیشد؟ میخوای بدونی؟ خب پس یه سری به ما بزن ...
راستی تا حالا شده خوابی ببینی که بابت کاری راهنماییت کرده باشه؟ دو تا پست آخر رو فعلا بخون تا باقی رو بعد بذارم واستون

منتظرتم ها ..
یاعلی
پاسخ:
چشم حتما.
یاعلی
شهادت...
آپم و منتظر حضورتان
پاسخ:
چشم حتما
شهید همت.................
ما کجای این دنیا هستیم!!!
عاقبت همگی ختم به خیر...انشالله...
پاسخ:
انشاالله
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۹ مسعود مرواری
ما که ابراهیم همت داشتیم
سینه چاکان ولایت داشتیم
پس چرا اینگونه در گل مانده ایم
پس چرا اینگونه سائل مانده ایم.

سلام با افتخار لینک شدید.
پاسخ:
سلام
ممنون شما هم لینک شدین
شهدا ؛‌
حقیقت رو پیدا کردند

کاش ماهم جزو یابندگان حقیقت باشیم
پاسخ:
انشاالله
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۵:۳۷ ایوان زمان
سلام خوشحال میشم به منم سری بزنید و با نظرتون ما را راهنمایی کنید.....[لبخند] 
پاسخ:
چشم حتما.
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۹ ماوای قلم
عالی....میخوام بدونم دست نوشته خودتونه؟
پاسخ:
بله البته چنان ذوقی هم ندارم
مرغِ صداطلاییِ من در شاخ و برگِ خانه‌ی توست

نازنین! جامه‌ی خوبت را بپوش

عشق، ما را دوست می‌دارد

من با تو رؤیایم را در بیداری دنبال می‌گیرم

من شعر را از حقیقتِ پیشانیِ تو درمی‌یابم

با من از روشنی حرف می‌زنی و از انسان که خویشاوندِ همه خداهاست

با تو من دیگر در سحرِ رؤیاهایم تنها نیستم.
۱۲ تیر ۹۲ ، ۲۰:۵۹ ثاقب زهرا
به نظر من در هر زمانی از این دست مردان بزرگ زیاددداریم
فقط افسوس که وارد عرصه جنگ نرم نمی شوند...
۱۲ تیر ۹۲ ، ۲۲:۰۷ ساروی ریکا
سلام
لینکتون کردم . . . وا3 منو خواهشا ( ساروی ریکا )  بزنید !

یا حق
پاسخ:
چشم حتما.
۱۲ تیر ۹۲ ، ۲۲:۲۱ سمیه ناصری
عالی بود..........هیچ وقت اینجوری به این شهید نگاه نکرده بودم........موفق باشید
۱۲ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۲ لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد
زود بیدار شدم تا سر ساعت برسم
بایداین بار به غوغای قیامت برسم

من به "قد قامت" یاران نرسیدم، ای کاش
لا اقل رکعت آخر به جماعت برسم

آه ،مادر! مگر از من چه گناهی سر زد
که دعا کردی و گفتی به سلامت برسم؟

طمع بوسه مدار از لبم ای چشمه که من
نذر دارم لب تشنه به زیارت برسم

سیب سرخی سر نیزه ست...دعا کن من نیز
اینچنین کال نمانم به شهادت برسم...
ان شاالله همه ما مرد باشیم. مردی به ظاهر نیست. خصلت مردانگی داشته باشیم
من عاشق این صحبتشم:

برای اینکه خدا لطفش و رحمتش و آمرزشش شامل حال ما بشه

 باید اخلاص داشته باشیم و برای اینکه ما اخلاص داشته باشیم

 سرمایه می خواد که از همه چیزمون بگزریم و برای اینکه از همه چیز مون بگزریم

 باید شبانه روز دلمون و وجودمون و همه چیز مون با خدا باشه .

انقدر پاک باشیم که خدا کلا از ما راضی باشه .

قدم برمی داریم برای رضای خدا

 قلم بر می داریم روی کاغذ برای رضای خدا

حرف می زنیم برای رضای خدا

شعار می دیم برای رضای خدا

می جنگیم برای رضای خدا

همه چیز همه چیز همه چیز  خاص خدا باشه
۱۳ تیر ۹۲ ، ۰۰:۵۳ بچه های خاکریز
سلام.خدا قوت
احسنت.
زبیا بود.
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۶:۴۳ محمد باقر کمالی
سلام 
خسته نباشید بسیار عالی 
واقعا استفاده بردیم 
آپم 
یاعلی
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۴ آرمان غفاری
با افتخار لینک شدید .
سلام
مطلب شما با لینک زیر در سایت "نقل قول" انتشار یافت:
http://www.naghleghol.ir/index.php/harfedel-2/917-%D8%AF%D9%84%D9%80%D9%85-%DA%A9%D9%80%D9%85%D9%80%DB%8C-%D9%85%D9%80%D8%B1%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D9%80%D8%AE%D9%80%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%80%D8%AF
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم/.
با لینک "نقل قول" پاتوق وبلاگنویسان ارزشی را به دوستان خود معرفی نمایید.
۱۳ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۹ محمد باقر کمالی
ممنونم شما هم لینک شدید
یا علی
۱۴ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۴ ღ فاطمه ღ
سلام علیکم
با خواهر و "برادرای معمولی" به روزم
از دست ندید
در پناه حق...
۱۴ تیر ۹۲ ، ۰۱:۴۰ سیمای شفق
                    
               
سلام
با مها ر انحراف سه و چها به روز هستیم مشتاق حضور شما هستیم .
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۱ پریا عاشق شهید همت
ماه من همتــــــــــــــــــ
سلام علیکم
وبلاگ آموزنده ای دارید 
با احترام لینک شدین.یاعلی
پاسخ:
ممنون شماهم لینک شدین.

بیهوده در اضطراب ماندیم همه

در تاب و تب و عذاب ماندیم همه

این ساعت زنگ خورده هم زنگ نزد

عشق آمد و رفت و خواب ماندیم همه

۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۳ استاد نوجوان

سلام  ولی ماه فقط شبها تواسمونه   اینا خودشون کهکشونی تووجودشونه   یا زهرا      

پاسخ:
یازهرا.
سلام.واقعا قشنگ بود.اصلا خیلی اتفاقی اومدم به وبلاگتون ولی............دلم گرفته بود حالم خیلی بهترشد.....مشهدم حتما رفتم حرم دعاگوتون هستم......همون ارزوی شهادت...اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک....امین. مرسی
پاسخ:
سلام
خوش اومدین
ممنون لطف دارین..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">